DAGMAR

Olen todella tarkka vaatekaupoilla, mitä materaaleja vaatteissa on,vaikka hintalapussa olisi yksi tai kaksi nollaa niin vaadin aina vaatteelta kestävyyttä. Nykyään sellaisia vaatteita on  todella vaikeaa löytää koska hinta ja laatu eivät aina enää kulje  nykyään käsi kädessä.Alku kesästä kuitenkin löysin Dagmarin merkkiset vaatteet ja olin todella tyytyväinen kestäviin materiaaleihin ja erikoisiin leikkauksiin. Mielummin käytän sitten hieman enemmän rahaa laadukkaaseen vaatteeseen ,kuin kymmeneen huonolaatuseen, mitkä menevät yhden pesun jälkeen roskikseen.Isoveljeni sanoo useasti ,että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa ja joissain asioissa se pitääkin paikkaansa.Jo nyt minulta löytyy kolme Dagmarin upeaa paitaa.

Dagmar brändin perusti kolme sisarusta vuonna 2005 ja saavuttanut sen jälkeen  paljon suosioita.
Dagmaria myydään zalandon,nellyn ja bubbleroomin nettikaupoissa.

IMG_0395

4 comments:

  1. Mäkin oon ruvennu miettimään tota laatua, nimimerkillä ostimpa Bik Bokista farkut joista räsähti vetoketju rikki heti kun sitä kokeili. Nyt ekana sijoitus hankintana olisi Korsin laukku. En kuitenkaan halua sitä Jet Set mallia, koska KAIKILLA on se - ihan oikeesti jopa yhdellä 3 luokkalaisella tytöllä joka teki bussissa yhdessä kaverin kanssa matikantehtäviä (siinä vaiheessa kyllä pöyristti, että mä raadan töissä kaikkien eritteiden keskellä ja silti joudun harkitsemaan tarkasti moista ostosta ja jollain 9 vuotiaalla tenavalla on se laukku jota varten oon säästänyt - pieni katkera purkaus tähän väliin, haha.

    Noi Dagmarin paidat näyttää kyllä kivalta ja laadukkaalta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on yhdet Korsin kengät ja olen ollut todella tyytyväinen niiden nahan laatuun.Itsekkin pyrin ostamaan sellaiseta mitä ei löytyisi kaikkien kaapeista.
      On jotenkin todella kauheaa ,ettei lapset saa nauttia lapsena olemisesta.Itse kävelin 9 -vuotiaana my little pony repun kanssa :D

      Delete
    2. Mullakin tais olla joku kissareppu eikä kyllä hajuakaan mistään merkkituotteista. En ymmärtänyt mitään niiden päälle, ja enkä mä kyllä vanhempana ostais noin nuorelle koululaukuks mitään Korsia ja enkä kyllä antais lainaankaan :D

      Delete
    3. Meidän pojalla on ihan perus H&M vaatteita :) Hän on kauheen vilkas niin ei musta ole mitään järkeä ostaa hänelle mitään merkki vaatteita.Ne ovat yhden kerran jälkeen likaset ja jää hetkessä pieneksi :)
      Mä luulen ,että mun palava kiinostus vaatteisiin ja muotiin tulee siitä ,ettei mulla ollut edes teini-ikäisenä mitään hienoja vaatteita.
      En ikinä unohda niitä hetkiä ,kun ystävävillä oli merkki farkkuja ja minä kävelin koulussa serkkuni vanhoissa vaatteissa.(Jotka olivat useasti minulle vielä liian isoja.)Tällä tavalla oppisin myös rahan arvon.

      Delete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.