BLACK


Nykyään moni katselee television sijasta Netflicksiä. Itse kuulun niihin ketkä avaavat telkkarin todella harvoin. Ellei Mika ole kotona niin meillä on yleensä telsut kiinni. Jotenkin on hassua, että Mika tarvitsee telkkarit päälle, koska hän ei halua että kotona on hiljaista. Ihan kuin Miko ei pitäisi tarpeeksi meteliä täällä. Nykyään katson aina ennen nukkumaan menoa Netflixistä sellaisia aivot narikkaan sarjoja, kuten How i met your mother, frendejä, bell air price ja nyt aloitin nannyä. Kaksi viimeistä ohjelmaa on olleet sellaisia mitkä saa minut todella rentoutuneeksi ja iloiseksi. Nannyn kaudet olen nähnyt tähän menneessä varmaan viisi kertaa. Se hassu Franin ääni ja pirteä luonne on ihana ja saa hymyn huulilleni aina. Nyt kuitenkin kaipasin jotain uutta katseltavaa ja, jos teillä tulee tämän tyylisiä sarjoja mieleen mitkä löytyisivät Netflixistä niin pistäkää kommentti boxiin ehdotuksia tulemaan. Eilen oltiin Mikan kanssa ottamassa asukuvia, jotka eivät onnistunut kyllä haluamallani tavalla. Jos huomenna on kiva ilma niin yritän ylipuhua Mikaa uudelle kuvausreissulle. Olen kyllä hirmun kiitollinen, että hän jaksaa kuvailla mun hömppäpömppä blogi kuvia. Moni mies ei välttämättä tälläiseen suostuisi. Muuta ihmeellistä ei minulle ja perheelleni tällä hetkellä kuulu, joten se on soro moro noo.



BLOG1
mustaakin mu
uusi musta
musta 11

28 comments:

  1. Ompa taas niin häikäisevän upeita kuvia sinusta! Ihana tuo takki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ihanuus <3 joo tykkäsin Itsekkin niin paljon että mulla on näitä kolmena eri sävysenä :D

      Delete
  2. Voi ei miten ihanat kengät, ootko siis itsetehnyt vai käsitinkö väärin? ♥.♥ Tuli niistä ihan sinkkuelämän Carrie mieleen! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo siis oon itse tehny nämä.Postaan näistä vielä erikseen :) hassua sillä mä kutsuin näitä sex and the city kengiksi :D

      Delete
  3. Tuollaiset hömppä sarjat on ihan parhaita iltaisin:) Nuo kengät ovat upeat! Miten olet tuunannut ne?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on :) Julkaisen vielä erikseen postauksen näistä kengistä <3

      Delete
  4. Voi sulla on tosi ihanat hiukset! Ja kauniita kuvia jälleen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos.Hiukset on kyl BPhairin ansiota näyttävät :)

      Delete
  5. Oon huomannut saman ton Netflixin kanssa, hurahdin siihen vihdoin itsekin :D tykkään sun asusta tosi paljon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jotenki ihanaa kun voi katsoa sellaisia ohjelmia mitä itse haluaa, eikä sen mukaan mitä telkusta tulee. :) kiitokdia

      Delete
  6. siisti kuvauspaikka ja kuvat on ainaki mun silmään tosi makeita ! :P <3 Samoja höpöhöpö sarjoja katsellaan välillä täälläkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tykkäsin tästä kuvauspaikasta, vaikka olikin hankalaa kun toisella puolella on kauheesti liikennemerkkejä :D

      Delete
  7. Hitaana hämäläisenä meni pitkään kunnes lämpenin tuolle Netflixille. Mun telkkari meni sököksi tässä hiljattain ja nyt kun viikon on telkkari ollut kiinni on tullut ikävä katsella joskus jotain hömppäohjelmaa. Oon tiennyt, että siellä on paljon sarjoja ja leffoja, mutta missään vaiheessa ei ole ollut sellaista kimmoketta, joka sanois että nyt on pakko hommata Netflixi. Nyt se tuli. Kun luin tätä postausta tässä aamupäivällä ja mainitsit Nannyn. Tää on nimittäin mun all time suosikkilempparisarja hihi. Menin päätäpahkaa rekkaamaan itseni sinne Netflixiin ja oon katsellu kohta viis jaksoo nannya, ihan pilotista asti. Hihi. Nauranut ja tullu paremmalle tuulelle. Hihhihii. Tuntuu että flunssanpoikanen alkaa hellittämään. Ei mulla oikeen mitään järkevää sanottavaa ole, hihittelen täällä itsekseni kuin mikäkin urpo, mutta siis, ei mulla muuta ollut kuin että kiitos kun mainitsit Nannyn ja Netflixin, ja hyvää viikonloppua sulle! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis Nanny on niin ihana sarja :) naurussa on pidättelemistä.Ihana lukea tälläistä pitkää kommenttia :)

      Delete
  8. Rakastuin noihin kenkiin! Aivan super makeet :)

    ReplyDelete
  9. Upeita kuvia!!=) Tosikiva asu ja varsinkin nuo kengät vei mun huomion, ihanat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) ne on kyl sika silmäänpistävät <3 hi hih

      Delete
  10. Oot kyllä taas upeena!♥ Mä oon pohtinut, pitäiskö yrittää kouluttaa tuo omakin mies kuvailemaan :D Sais asukuvia aina silloin ku haluais melkein :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo voi kiitos :) kannattaa ihmeessä.Pikkuhiljaa Mikakin oppii löytämään ne mun paremmat puolet :D

      Delete
  11. Upee asu kaunokainen! Vitsi noi kengät on makeet !! <3

    ReplyDelete
  12. Mun miekkonen ei suostu kuvaileen asukuvia tai puuttua muutenkaan yleisesti mun blogin pitämiseen. Ehkä hyvä näin, mutta kuvausapua olis kiva välillä saaha. ;D Näää kuvat on ihanko jostai lehestä, ihan sikamageita. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil on Miksn diili.Mä saan kuvaus apua ja hä pääsee pesee autoa rauhassa :D tä kommentti kyl piristi mun päivää ihan sairaasti

      Delete
  13. Oi miten ihana asu! Mun mielestä nää kuvat on tosi onnistuneet ja kotiuttaisin niin mielellään noi kengät omaanki kaappiin <3

    Picture Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos <3 Kiva kuulla että oot sitä mieltä :)

      Delete
  14. Minusta nämä on tosi onnistuneita ja upeita jälkeen kerran♥ Super-posettaja Marika;) Itsekin pidän telkkarin lähes aina kiinni kotina ollessani, enkä netflixistäkään sarjoja pahemmin katsele. Toisaalta välillä on kiva laittaa jotain hömppäohjelmia taustalle kun puuhastelee muuta samalla. Ja hatun nosto miehille jotka jaksaa kuvata ! ♡ Jasmina täällä anona huutelee, kun puhelimella taas lueskelen:D

    ReplyDelete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.