WAITING FOR SPRING

Kevät on lempi vuodenaikani. Silloin alkaa päivät pidentymään ja luonto alkaa näyttämään elon merkkejä. Ajatelkaa että ensimmäiset muuttolinnut on saapuneet jo ilahduttamaan meitä. Odotan kovin että pihalla pärjäisi ilman takkia ja pääsisin käyttämään korollisia sandaaleita.Okei sandaaleihin on vielä aika pitkä matka mutta saahan sitä unelmoida. Toivoisin että kevät olisi hieman pidempi, sillä en oikeastaan välitä kesästä.Kuulostaako hullulta ? En voi sietää yli kuumia ilmoja ja minusta tuntuu että kesät ovat nykyään  tuskallisia.Siihen lisäksi että mieheni kärsii heinä-elokuun aikana pahaa allergiaa ja sitä on sydäntä särkevää katsoa vierestä.Keväällä täytän myös vuosia ja huhtikuussa minulle tuleekin mittariin kolme ja nolla.Aluksi en meinnaut juhlia synttäreitäni olenkaan ihan sen takia että stressaan kauheesti bileiden järjestämisestä.Onneksi ystäväni Kiiku järjestää minulle yllätyssynttärit ja pääsen viettämään kolmekymppisiäni.Melkeen itku tulee kun ajattelee että minulla on noin hyvä ystävä, joka on valmis kutsumaan koko ystäväpiirini hänen kotiinsa.Toivottavasti tiedät kuinka paljon arvostan ystävyyttäsi.Olen aina ihailut Kiikun taitoja.Hän on sellainen vahva nainen joka uskoo itseensä ja osaa vaikka mitä.Ihailen suunnattomasti Kiikun kokkaus ja leipoamis taitoja ja olenkin useasti lainanut häneltä tai hänen äidiltään välineitä.Siinnä samassa olen aina saanut hyviä neuvoja.  A TRUE FRIEND IS WHO  THINKS YOU ARE A GOOD EGG,  EVEN IF YOU  ARE HALF-CRACED


                                                                                                     

uusi kenkä

23 comments:

  1. Kevät on kyllä ihanaa aikaa!<3 Vähän kivaa kun juhlitte synttäreitäsi ystäväsi luona:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on <3 Tälläsiä ystäviä ei ihan mistä vaan löydy ja pidän kyllä kynsin ja hampain hänestä kiinni <3

      Delete
  2. Kevät on kyllä aivan ihanaa aikaa, kaikki herää henkiin <33 ja aivan ihana juttu että ystäväsi järjestää sulle synttärit <3 oon ilonen sun puolesta <33 ps. Ihanat kengät!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielä kun hieman ilmat lämpenisi ja paikat kuivuisi niin avot kevät on huipussa :D Kiitos <3

      Delete
  3. Kevät on kyllä niin huippu aikaa! Kesä on mun oma lemppari, mutta kevät saa aina odottamaan kesää enemmin ja tekee mielen iloiseksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On se kummat miten pidemmät päivät vaikuttavat mieleen <3

      Delete
  4. Täällä taas rakastetaan kaikkia vuodenaikoja. Mistään en luopuisi vaan kaikkea saisi olla mun mielestä tasan kolme kuukautta ja sitten läpsystä vaihto seuraavaan vuodenaikaan :D Jokaisessa on omat ihanuutensa.. tosin täytyy myöntää, että kyllä täälläkin jo vähän houkuttelisi kaivaa sandaalit ja korot kaapista.. just viime viikonloppuna oli pakko kaivaa muutamat sandaletit esiin ja pitää niitä vähän aikaa kotona jalassa, kun ei vielä ulos voi lähteä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana näkemys <3 Näinhän sitä kuuluisi ajatellakkin :)

      Delete
  5. Kevät on myös ehdottomasti mun lemppari vuodenaika!♥ Super tyylikkäät kengät :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kevät on niin ihanaa ja piristävää aikaa <3 Kiitos :)

      Delete
  6. Oi nää kengät on ihanat! <3 Täällä ootellaan kevättä kanssa jo kovasti! Kesäkin on mukavaa, mutta tosiaan liian tukala ei oo kiva kun hiki vaan virtaa jos vähänkin liikahtaa :D Ihana ystävä sulla, kun järjestää sulle synttärijuhlat! Tuo mietelause kuvan yläpuolella on myös ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onneksi meillä on ilmalämpöpumppu <3 Mä en käsitä miten ne ihmiset nukkuvat ketkä tätä taija omaista vehjeittä ei omista. :D

      Delete
    2. Hehe kuten minä :D eipä sitä viime kesänä kovin hyvin nukuttukaan; tuuletin naaman vieressä puhaltamassa ja silti hiki vaikka vaan makasi :DD

      Delete
  7. Sulla on hyvään aikaan synttärit, nimittäin mun poikaystävä täyttää samassa kuussa saman verran. Kerroppas mikä päivä? ;) Ihana,että sinulla on tuollainen ystävä, joka jaksaa nähdä vaivaa sinun synttäreiden eteen, sellaisia ne tosiystävät on <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytän 18 päivä <3 Odotan kovin synttäreitä vaikka olisi ihana täyttää 22 ikuisesti :D

      Delete
  8. Ihanaa että ystäväsi järkkäilee sinulle tuollaiset! Tuollaisia eleitä arvostaa <3 Itse järkkäilin toissavuonna miehelleni yllätyssynttärit silleen ettei miehellä ollut mitään hajuakaan pippaloista jotka kotona odottivat ja oli aivan huippua ! Oli vielä niin hyvä, kun mieheni meinasi tulla liian aikaisin kotiin ja jouduin keksimään eri tekosyitä miksi se ei voi tulla kotiin. Sitten tultiin myöhemmin olevinaan yhdessä meille kotiin silleen että koko synttäriporukka oli piiloutunut meidän taloon ja oli ihan pimeää ja arvaa vaan mikä ihmetys miehellä oli, kun huomasi että jonkun miehen kengät on meidän eteisessä, kun ne oli vahingossa unohtunut siihen :D :D Varmaan ensimmäiset ajatukset oli että minulla ollut siellä joku mies käymässä ja siksi ei saanut tulla kotiin. Ihan huippuja tällaiset!

    Ihanat kengät <3 Mulla on melkein samanlaiset odottamassa kevättä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih.. :D Todella ihanaa että olit järkännyt miehellesi ylläri synttärit.Odotan itse kovin bileitä vaikka en tiedä millon ne on <3 Luulen että huhtikuussa jännitän joka vkl :D

      Delete
  9. Kuinka ihanasti kuvailit sun ystävää Marika! Oot itekki varmasti mitä kultaisin ystävä ku tuntuu jo nyt miten susta huokuu semmonen välittäminen ja ystävällisyys. Ja tarkoitan tätä todella. Mä tykkään kaikista vuodenajoista kesähelteistä aina talvipakkasiin ja revontuliin, mutta kyllä siinä keväässä on vain sitä jotain :)) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana Tania <3 Pelkään kauheeesti että musta saa negatiivisen ja pinnallisen kuvan mutta todella hienoa että olet tuota mieltä <3 Nämä sanat merkitsi minulle paljon.

      Delete
  10. Ihanat sandaalit, mulla on aika samanlaiset odottamassa kesää :P Ja mullakin tulee huhtikuussa vuosia lisää :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiks ookki <3 Ei mee enää kauaa niin päästään käyttämään meitin kenkuleita :D

      Delete
  11. Oon samaa mieltä, kevät ja lämpimämmät säät sais jo tulla ! En itsekään malta oottaa, että pääsee eroon näistä toppatakeista ja kuvailemaan ulkoilmoihin ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toppatakeista en niin välitä mutta mulle tulee kyllä mun beigeä villakangas takkia kesällä ikävä :D

      Delete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.