AFTER RAIN

Käymme Mikan kanssa harvoin missään ja tänään päätimme päivällä lähteä syömään ravintolaan. Koska Mika täyttää huomenna vuosia niin menimme hänen aikataululla ja suunitelmiin ei kuulunut asukuvien ottoa. Mika antoi minulle kymmenen minuuttia aikaa laittauttua, joten ei siinä mitään ihmeellistä olisikaan kerkennyt itselleen tekemäänkään. Oli todella rentouttavaa olla kahden kesken ja jutella muistakin, kun vaippa asioista. Käymme Mikan kanssa aina samassa ravintolassa ja tilaamme myös aina samat ruuat. Monesti ollaan mietitty, että vaihdettaisiin paikkaa, mutta aina me vaan mennään saman kaavan mukaan. Juttelimme omista unelmista ja tulevaisuudesta mikä tällä hetkellä kyllä näyttää minun kohallani aika harmaalta. No pian saan tietää mitä tulevaisuus tuo tullessa ja saadaan taas arki sujumaan normaalisti tai ainakin normaalimmin. Mikan synttäreistä puheen ollen minua hirvittää aina kuulla hänen sanovan ne numerot äänneen. Jotenkin ei tunnu, että hänellä olisi ikää jo niin paljon ja samalla se saan minut tuntemaan itseni vanhaksi. Luulisi, että tuntisin itseni bloggaamisessa vanhaksi, kun normaalisti fashion bloggaajat ovat reilusti alle kolmekymppisiä. Kuitenkin blogi tuo elämääni hieman sisältöä, kun muitakaan harrastuksia minulle ei nykyään enää ole. Tuntuu luontevalta ottaa asukuvia, sillä vaatteitakin tulee suht usein ostettua. Nyt toivottelen teille rentouttavaa loppu sunnuntaita ja reipasta tulevaa maanantaita. Adios!

BLGOKIIN2
BLGOIIN3
BLGOIIN2
BLOGIIN

12 comments:

  1. Oo, vautsi mitkä housut! Ihana asu taas kerran <3 Helposti sitä kyllä jumiutuu samoihin kaavoihin, mutta tekee hyvää välillä miettiä muitakin vaihtoehtoja. Tää pätee aika moneen asiaan, vaihtelu piristää :)

    ReplyDelete
  2. sä et näytä päivääkää yli 24-vuotiaalta :)

    ReplyDelete
  3. Mun mielestä näytät just sellaselta parikymppiseltä bloggaajalta! Oot niin cool, et kadehdin sitä :D ihanat kuvat!<3

    Picture Me

    ReplyDelete
  4. Mun mielestä näytät just sellaselta parikymppiseltä bloggaajalta, ja meinaan sitä ainoastaan hyvällä! ;) Oot niin cool, et kadehdin sitä :D ihanat kuvat!<3

    Picture Me

    ReplyDelete
  5. todella ihana asu! Yksi kauneimmista, mitä olen nyt nähnyt, vaikkei sulla mikään huono ole

    ReplyDelete
  6. Pakko sanoa että näytät reilu parikymppiseltä! Eli ei syytä murehtia ikää<3 Upea asu<3

    ReplyDelete
  7. Höpöhöpö Marika, iällä ei ole väliä jos ei anna sen häiritä itseään. Oot kyllä niin huikee tyylimimmi ja kuvat paranee vaan koko ajan. Sun kehityksen huomaa, nämä kuvat on ehkä parhaimpia mitä oon sinusta nähnyt. <3

    ReplyDelete
  8. Mä kertakaikkiaan rakastan näitä sun upeita kuvias! Aina yhtä upeita :)

    ReplyDelete
  9. Myönnän ajattelevani välillä vähän samalla tavalla, että olenkohan liian vanha tähän hommaan. Vaikka eihän se nyt ikää katso, vaan asennetta! Ja itse oon muutenkin henkisesti ikuisesti sen 20v, joten lippu vaan korkeella ja menoksi. :D

    Hyvältä sä näytät! Mä voisin kaapata sun koko vaatekaapin sisällön.

    ReplyDelete
  10. Vauuu!!! :00<32 ihan mieletön asukokonaisuus :0 näytät älyttömän hyvältä <3 oot semmonen tyylilyyli ;)

    ReplyDelete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.